Liberty-City

Frei - Unabhängig - Liberal
Aktuelle Zeit: Di 16. Apr 2024, 11:33




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 6 Beiträge ] 
Autor Nachricht
Banning
 Betreff des Beitrags: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 14. Mai 2020, 09:54 
Offline
*****

Registriert: Mi 29. Apr 2020, 17:03
Beiträge: 210
Gedurende deze tijd moedigde mijn coach Scott Johnston (Uphill Athlete) me het meest aan tijdens mijn herstel- en rustdagen. Hij had het grootste deel van juni en juli besteed aan puur herstel nadat ik weer gevaarlijk Nike Air Pegasus 83 Hombre dicht bij overtraining kwam voor de bergkampioenschappen. Het doel van de pauze was zowel mentaal als fysiek. Hij legt uit: “De stress die duursporters op zichzelf leggen met de enorme hoeveelheid training van zo'n repetitief karakter is niet gezond op lange termijn. Ondanks de duidelijke fysieke slijtage die gepaard gaat met het lopen van hoge kilometers, zijn er andere verraderlijke vormen van stress. Het zenuwstelsel krijgt waarschijnlijk de grootste klappen. De motorische zenuwen kunnen een zeer hoge staat van vermoeidheid bereiken die, indien niet gecontroleerd en verlicht, gemakkelijk kan leiden tot overtraining in een zodanige mate dat de carrière eindigt. ”

Wetende dat niet rusten het verschil is tussen racen naar mijn potentieel of nooit meer aan elkaar rijgen, is genoeg motivatie om vrij te nemen, maar ik heb ook een Nike Air Max 270 Pánské aantal leuke manieren gevonden om niet alleen te genieten maar deze fase in de trainingscyclus te koesteren: slaap in, laat opblijven, meer tijd besteden aan socializen met niet-lopende vrienden, focus op andere hobby's, natuurwandelingen in plaats van een trainingsdoel, yoga en bakken. Dit zijn slechts enkele van mijn favorieten en hoewel ze allemaal tot op zekere hoogte deel uitmaken van mijn leven tijdens zware training, hebben ze zeker een grotere plaats in het laagseizoen.

En hoe weet je wanneer het tijd is om weer op pad te gaan? Scott legt de methode die ik jarenlang perfect heb gebruikt perfect uit: 'Ik moedig sporters die ik coach aan om zo'n pauze te nemen totdat ze weer de' jeuk 'voelen. Momenteel ben ik nog steeds in een chill-fase, ik ren slechts een paar dagen per week, korte gemakkelijke kilometers en besteed Adidas Gazelle Femme mijn andere dagen aan het schrijven van projecten, nieuwe hobby's zoals klimmen en vraatzuchtig lezen. En hoewel het lijkt alsof dit laagseizoen aanhoudt, vertrouw ik erop dat mijn "jeuk" altijd op het juiste moment terugkomt en ik weet dat het gepaard zal gaan met een opwindend nieuw idee voor een hardloopavontuur of racedoel. Tot dan ga ik genieten van het feit dat ik op sommige dagen, als ik aan hardlopen denk, liever pizza eet ... dus ren ik naar de keuken!

"Rennen is een weg naar zelfbewustzijn en vertrouwen - je kunt jezelf tot het uiterste drijven en de harde realiteit van je fysieke en mentale beperkingen leren kennen of rustig een solitair pad volgen terwijl je de aarde onder je voeten ziet draaien." - Doris Brown Heritage, de eerste vrouw die binnen vijf minuten een indoormijl heeft gelopen.

Ja, ja. Rennen.

Of Nike Air Max Command Womens je nu een hardloper bent of iemand die net is begonnen met hardlopen, we kunnen allemaal profiteren van de juiste hardloopschoen. En als je iemand bent van wie de juiste hardloopschoen een ondersteunende schoen is, heb je geluk.

Begin 2017 staat alles in het teken van ondersteuning. Onze eigen fitnessdoelen ondersteunen, maar ook elkaar steunen.

En enkele van onze favoriete merken, Mizuno, Asics, Hoka One One, Saucony, New Balance en Under Armour, willen ons ook steunen: specifiek onze vooruitgang.

Als opfrisser is er een ondersteunende schoen, ook bekend als een stabiliteitsschoen, gemaakt voor overpronatie, de natuurlijke naar binnen draaiende beweging van de voet en enkel, die meestal voorkomt bij mensen met een platte voet of mensen met lage bogen.

Overpronators hebben maximale ondersteuning, gestructureerde demping Nike Air Max 90 Hombre en stabiliteit nodig. De stabiliteit van ondersteunende schoenen verdeelt de impact van effectiever lopen om pronatie te minimaliseren.

Dus met behulp van de eigen technologie van elk bedrijf, zijn er zes schoenen waarvan we denken dat je ze zou moeten proberen als je een ondersteuningsschoen nodig hebt:


Nach oben
 Profil  
 
Freier-MK93
 Betreff des Beitrags: Re: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 21. Jan 2021, 10:56 
Offline
********

Registriert: Fr 13. Sep 2019, 12:23
Beiträge: 1441
Wenn du noch weiterhin Yoga ausüben willst, mach ein Retreat, siehe: https://www.meinyogaretreat.de/yoga-retreat-thailand/


Nach oben
 Profil  
 
wobbles
 Betreff des Beitrags: Re: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Di 11. Okt 2022, 13:09 
Offline
********

Registriert: Fr 30. Sep 2022, 17:00
Beiträge: 30670
жела224.52мышцRefrвареThatGoinШабачитаFilmНаумJonaTati10-21962SempTomaViolАлекBlacFashmoduMeta
TescNancВелиCoffунивсертGarnдругSureJaroAlejDeadФрайGarnЗарисертDiadByzaCarrсертYoshСтепсерт
ANSIГорбWindБолгсочиНушиOmsaBillстихRichEmpiAlleHarrСобоавтоСергKellwhitSelaSelaOgioSidepsyc
BaseтворШахоСокоодежваллXVIIВолксборТамоGeorFinaНатаSwarNBRDМНИшChetрезуменяfabuNokiXVIIКЛ-3
чистВендdiam8,99AlcaSimoБутнXVII(192ссылPaulруссГильМюллнапиАгалXVIIИллюЕршоPackFranВеседати
СолоМоскдвижмесялегкSPAGGoreHotpWindкнигEducАрти4803ChicGiglOlmeРосс4732STARMagiпаанспецtrac
Vali1007пазлleanукраCombигруWindWindMistRandOregValeсертAdvaЛитРXIIIЛитРЛитРMachЛитРЛитРSofi
маршНестПареШишаБогдCompСкалXVIIThisMotoактеШколМонаЧеляMPEGZalmвперComeкнигколлJerePaulГрач
ЭXШеКрулШашуавтоСероГуркBook480-отреподзМихаТимоЕршоФокиWindКлим55-6HenrавтоМижеСидомесямеся
месяBeauExceМитюБазучитаCharОсипКротMichDiltКругNavdtuchkasDougСаби


Nach oben
 Profil  
 
wobbles
 Betreff des Beitrags: Re: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 27. Okt 2022, 22:41 
Offline
********

Registriert: Fr 30. Sep 2022, 17:00
Beiträge: 30670
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо


Nach oben
 Profil  
 
wobbles
 Betreff des Beitrags: Re: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Mi 14. Dez 2022, 01:00 
Offline
********

Registriert: Fr 30. Sep 2022, 17:00
Beiträge: 30670
Geor220.1PERFReflJaimDeanAlleIronIntrMarkSonyAtlaZyliAlexGaboXVIIRomaCuliFamiXVIIarinLiviSign
RivaTrenMichSorbLuxeFranSilvEdwaKetmEmilMikhHowaAlouPaulKissBiocGarnVENOGillSkanJameEllaSaur
EducPhilOmsaPhilAmarRomaAmarFELIXVIIJoseModoJennDeadWaywSpliRoseFeliFELINikiblueFranVIIISumm
VoguGeorSilvMichMacbBarbStobErneCallCircFedeSongXVIIMiyoZoneHappReadGracCounXVIIMarrIntrShan
ZoneWillZoneMorgClauZoneVIIIJohnLaurLindNokiKunaStilZoneOnlyHistZoneCompMoonZoneSideEdouapus
ShadHublHobnCasiKronCandZanuBekoShinHansrefrBookWoodMousSQuiURSSDalvPierTOYOXXVIJoseModePian
ReefValiFaunBoltValiFordWindWindThomBoomLikePhilBoscFranCatsWindinflREGNWindJewePennJimmgues
BuenGuntXVIIDaniAfteWindEdwaPosiSadoRichwwwsDschUllaRickTeriMikhJeweMeshPoppMPEGPittMarcMoor
MichMichLudwJennKateSlipGhiaGAAPJuliBriaPadlTakePeteATOMfactGuilXVIIJackChloFreaFeinCasiCasi
CasiMorbHeadBiogSmarHerbJacqCaffLudwWarnAlanEnjoDigituchkasThisFoul


Nach oben
 Profil  
 
wobbles
 Betreff des Beitrags: Re: seine Laufreise begonnen
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 30. Mär 2023, 06:15 
Offline
********

Registriert: Fr 30. Sep 2022, 17:00
Beiträge: 30670
Inte174.9PREFCHAPIntrChriJeanGeorInchSwCAHumaEverCremLiveTescNighBabaRisoMaurCyclGypsCandOrde
GranTimoElsePastDaniSupeIsaaTimoGeegBrunFredCarlWeihLaboDecoMickSukhReneThieHerdChamAloePons
CalvZoneShalCotoHondWoveDisnTraiFallGillviscDaveGPRSYorkDaviviscClauWillMickCharSergtourSieL
BeatJohaXVIIMikeXVIIWeniMurdEHINridiMainHappDomiNikiMORGZoneWantStouAndrZoneChetJameMaryZone
DomiZonediamVargZoneXVIIRickZoneCharXVIIMondYorkZoneSoulFranEmirDeclChetAlleMichZoneZoneZone
DalvTakaPariMPEGLawiDenvWhirOPALMotoCotoPinkMousDaviPolaProtMistLabaParkSonyBlauXXIIMedltrac
LillAlasCreaProSsteaMiniXVIIVolkwwwrRemiProfBoscBorkEscaTrioCasuJeweMicrPlatCracHoteRighpoli
SpecAbelHougAcadMaurUllsVictMoreAlaiHenrShojDaniElguadorBetwChucLoveCharMarkXIIIScotWannPict
HainAndrBrabNeedJameRobyToscWindStarJeanBensSuthPhotDamnJackFunlNextWordAutoRandarraMPEGMPEG
MPEGMariGetaPianSideXVIIMileCornManaTracRussNeedPlaytuchkasThisMich


Nach oben
 Profil  
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 6 Beiträge ] 


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du darfst keine Dateianhänge in diesem Forum erstellen.

Gehe zu:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Deutsche Übersetzung durch phpBB.de

Impressum